Friday, June 4, 2010

UNTUK MU JIWA KAMI

Sejahteralah dikau wahai Al-Quds
Sungguh,kami rela berkorban untukmu
Kami mempunyai ...kekuatan
Dgn kekuatan seluruh dunia
akan kami kerahkan
untuk mempertahankanmu

Selama-lamanya.
Sekali-kali tidak akan pernah kami menyerah
selama-lamanya

Sungguh aku berharap
untuk bersamamu wahai Al-Quds
untuk hari ini,esok dan selama-lamanya

Telah bersatu hatiku
dan tekadku untuk Jihad
aku tidak akan pernah gundah,jemu mahupun melemah

salam kesejahteraan ke atasmu wahai Al-Quds
wahai negeriku yang ku cintai
Jika penjahat menembakmu dgn peluru
aku akan menahannya dgn dadaku
aku akan menjagamu sepenuh hatiku
Sejahteralah dikau wahai Al-Quds
untuk sepanjang masa

Aku adalah seorang Muslim
yang dengan jari-jemariku
yang akan kembali membangun
Masjidil Aqsa yang telah Engkau tentukan
sebagai kiblat pertama kami
sebagai masjid ketiga suci kami
dan kubatus sakhra' yg menjadi kebangaan kami
akan kembali kami duduki

untuk perjuangan dan jihad
untuk membela negeri ini
aku tidak akan pernah melemah
tidak akan pernah jemu
tidak akan pernah melunak

Demi kemuliaan maruahmu
wahai putera puteri Quds
demi kemuliaanmu dengan Al-Quds,
berjayalah masa depan kalian
kalian bukanlah tebusan untuk dunia
kalianlah yang telah memposisikan Islam
di tempat yang paling utama

Allahuakhbar!!!!

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Template by: Abdul Munir
Website: 99computercity